Pages

Thursday, November 25, 2010

bermulanya hari ini

mmmm.... sian encik blog, dah lama betul saya tak menconteng kamu ye..
nak kata bz, xde la bz sgt.. mood untuk ber blog lari semenjak dua menjak ni.
runsing sebenarnya...runsing tentang mencari rezki ni... mmm... apa la yang melalut ni ye. sebenarnya entri kali ni nak bercite pasal diet...haha..dah lama kan saya tak buat entri untuk diet... sedikit frust sebenarnya, dah berbulan3, lum sampai lg target berat yang inginkan saya ni..

tapi, bermula hari ini, di sini, saya memulakan atkins diet.. thanks utk kawan blog saya, adik dzul (http://akutaknakgemuk.blogspot.com) disebabkan blog adik dzul ni la, saya tekad utk ber diet atkins ni, sebelum ni, macam takut sgt nak ikut diet ni, sebab mcm org somalia lak rasenye..hehhee.. bila terjumpe ngan blog adik dzul ni, saya terus merasa yakin... :]

teruskan berusaha ye cik noor hekmat. saya akan betul3 ikut saranan yang dicadangkan oleh adik dzul.. kite tgk 2 minggu pertama, now, berat saya 61kg.. dengan ketinggian 145cm, saya perlu berat ideal 45kg... wwoww..saya kena kurangkan 16kg.. insyallah... impian ini akan tercapai... amin....

No comments:

Post a Comment