Pages

Tuesday, February 22, 2011

melayang

melayang? macam layang layang ke? ke sejenis kuih? hihik... mcm orang tgh lapar lak kan, tetiba kuar perkataan 'kuih'... apa apa pun, entri ni psl melayang, bukan pasal pesta layang layang ok..
apa yang melayang tu cik NH? owh... melayang pasal atkins diet.. huahua... ampun my idol en zul.. sudah sebulan kut atkins diet saya melayang, proses ketosis tah kemana mana sudah, tp, yang blum betul3 melayang 'no rice'.. yang 'no rice' tu masih setia lagi dalam diri. tak tau lagi bila mau start buat proses ketosis ni.

semalam, dengan rase tidak bersalahnya, saya melangkah ke care4 mencari sesuap nasi.. nasi? oppps... silap, mencari sesuap biskut.
degil kan saya ni, en zul dah cakap, no carbohidrat dlm atkins diet, tp, saya belasah gak carbohidrat tu. skrg ni, bukan atkins diet dah, tp dah jadi NH diet dah kan. mmm.. NH diet? macam best lak nama tu kan. boleh la di guna pakai, NH diet.
hari hari makan biskut kan. biskut rendam dalam air teh.. nyum3.. lazat berkrim gak kan.

tengah berfikir fikir lagi ni, bila mau start kembali atkins diet ni, so, kena start balik la proses ketosis seperti en zul sarankan. apa3 pun, tunggu gaji awal bulan depan la kan, sekarang kena teruskan NH diet ni dulu.. hauhuaaa... stok biskut masih banyak. memang betul3 melayang la atkins diet saya ni. ...

chaiyok3 NH ... jarum penimbang sudah berade d angka 5 sekarang, teruskan usaha.. yuhuuu..



- biskut tawar hup seng paket baru,individual paket, kalau dah jadi individual paket, memang makin sikit la kan. hup seng pun mau lagi kaya kut..huhu.. sori.




- ni biskut mayat.. kenapa mayat? tah, semua orang duk panggil biskut mayat, saya pun panggil biskut mayat gak la. biskut ni, jual timbang kat carefour, best sangat kalu d rendam beberapa saat dalam air tea O. memang terangkat. apa yang terangkat tu? sudu la yang terangkat..kiki..

- gambar gambar biskut kat atas tu, semua saya ambik dekat google ye. kalu la tercopy dr blog sape3, sori k, saya sekarang tak de gadjet yang leh snap gambar, so, ambik je gambar dr encik google, mmm.. tak best kan tak de hp berkamera or kamera sendiri. tu la, lalai lagi bak kata encik ayie, sampaikan barang peribadi pun leh melayang gak kan.. mmm... hope, ade rezki lebih, leh dapatkan gadjet baru.

No comments:

Post a Comment