Thursday, April 26, 2012

Bowling time

assalamualaikum...

hari ni, NH berkesempatan mengupdate encik blog ni.
selama 3 bulan sebelum ni, memang terlalu banyak aktiviti yg NH buat, cuma, masa yang agak terhad di depan pc, tu yang tak sempat nak buat apa2 entri.

NH 1st time dalam hidup dapat main bowling.. hehe, sebelum ni, tak berapa nak minat bowling2 ni, tu yang tak layan, tp, bila kelab tempat kije anjurkan perlawanan bowling ni, mcm best la plak kan. so, mmg best pun baling bola bowling tu..hehe..



No comments:

Post a Comment