Tuesday, November 29, 2011

Persiapan Kahwin : tukang jahit

assalamualaikum..

cuti hujung minggu lepas, NH sempat balik ke kampung halaman.
balik utk selesaikan apa yang tak selesai lg. yang paling utama, submitkan borang encik ayie pada ayah. so, confirm NH hari bersejarah NH akan berlangsung 24 januari nanti.

uit...lari dr tajuk lak, nak cite pasal tukang jahit, tp, duk cite pasal lain lak. pada kawan2 semua, tunggu ye invatation card dr NH.

al kisahnya tukang jahit ni. NH tak pernah p tempah baju lg. berani mati je p tempah baju untuk akad nikah dengan tukang jahit ni merangkap jiran NH. ye la kan, NH ni, tak pernah pakai baju selain baju kurung. tukang jahit tegar baju kurung NH adalah kakak NH sendiri.

harap2, tukang jahit merangkap jiran NH ni, buat baju seperti yang Nh inginkan.
NH je lum siapkan lagi baju akad nikah, encik ayie dah sebulan dah siapkan bajunya. bersemangat tul kan encik ayie nak p akad nikah.


- lebih kurang macam ni la baju akad nikah NH nanti. gambar ni dr encik google. tak leh la letak gambar betul kain baju NH tu. tak menjadi rahsia lak kan.:)

2 comments:

  1. dah tak lama daa..lagi 1bulan lebih..jangan kalut2 ye :)

    ReplyDelete
  2. cik mila: dah terasa kalut semacam je ni..hihii

    ReplyDelete