Friday, January 4, 2013

buah hawa


NH  bru mlm ni cube minum air rebusan buah ni.payah tul nk amik isi nyer..ni care2 minum yg NH copy dr forum2.. kena rebus dan makan pada hari ke 5 period

CARA MAKAN BUAH ZURIAT :

1. Pecahkan 2 biji buah zuriat ( Menurut ustaz mesti direbus 2 biji sekali rebus. umpamanya suami isteri)
2. Bila dah pecahkan buah tu..rupa dia mcm kelapa...pastu belah kepada dua sampai nampak isirung dia.. (macam isirung kelapa)
3. Letak air lebih kurang dalam periuk rebusan dan rebus hingga tinggal separuh drpd air yg dimasukkan. air dia lebih kurang kaler
coklat2
4. Minum air nya setiap hari selama 40 hari atau lebih sehingga preggy ( suami isteri minum )
5. Ulang langkah 2 sampai kaler air tu jadi putih....(Lama2 air rebusan buah tu jadi pudar.)

**Bacalah bismillah diikuti ayat 38 dari al Imran sebanyak 3 x
"RABBI HABLEE MINLADUNKA ZURIATUN TOIYIBBAN INNAKA SAMEE U-DOA"

NH dapat sebiji je buah hawa ni.. trima kasih byk2 pada kawan NH, Wani sbb bagi buah hawa ni pada NH. dh 5x NH minum air buah hawa ni. nak try next month plak. time bendera jepun datang kan.. sib baik la en suami memberi kerjasama, tolong membuka buah hawa ni. dia pun minum air buah hawa tanpa byk soal kan..:D

No comments:

Post a Comment