Wednesday, January 9, 2013

Jualan Gudang Karangkaf (disember)


dah hampir sebulan kut berlalunya jualan gudang karangkraf ni. hari ni baru berkesempatan utk NH update cite psl jualan gudang.. kali pertama NH menjejakkan kaki ke jualan gudang karangkraf ni. memang berpinar-pinar biji mata tgk diskaun yg diberikan. nasib baik la, dah set dalam poket siap2, bape hinggit perlu dibelanjakan. kena la berhemah kan.

sampai 80% tu. memang teruja yg teramat sangat la kan.. dalam kepala ni, nak borong novel sampai lebam.. dalam list dah lebih 10 novel. 

sedikit kecewa la kan, hanya 30% diskaun untuk novel2 terbaru.. tp, berbaloi jugak la kan kalau nak bandingkan dengan mana-mana kedai buku. nak dapat 20% kat kedai buku biasa pun, memang sakit la kan. bukan main lagi NH berangan novel2 ni dpt 80%.. haha.. mimpi je la kan..

kat atas tu semua pakej novel ikut bulan keluaran.. NH mmg rembat la pakej novel keluaran terbaru tu, yang ada novel Asam Pedas untuk Dia.

hambik..ni la hasil rembatan.. buku resepi harus di posing lebih skit.. projek biskut n kek raya 2013 ni.

taraaaaaaaaaaa.. hasil rembatan tangan NH.. ada antara byk2 tu, yg rm5 n rm10 satu.. 





No comments:

Post a Comment