Pages

Saturday, January 1, 2011

selamat tinggal 2010

dah masuk tahun baru kan, saya baru dpt update encik blog hari ni n jam ini.. sakit tul hati ngan encik brokband saya ni..asyik slow je, tak leh nak buka blog pun dr ptg smlm..huhu.. ni baru dpt buka..dh terlewat utk update pasal tahun 2010..
ok la..sebenarnya nak cite, ape yg terjadi sepanjang 2010 dlm hidup saya..:)

awal januari - masih bekerja d takaful malaysia, kerani data entry je.

18 januari - start kije kat kementerian pelajaran malaysia, sebagai staff kontrak je. xpe la kontrak pun, janji, kena ngan bidang yang d pelajari..

raya puasa - sehari sebelum raya, 1st time pegi rumah encik ayie.

25 oktober - genap 3 tahun ngan encik ayie.

10 nevember - khabar3 angin menyatakan kontrak kije tak d sambung..huhu..lepas ni, kena la gigih mencari kije lain lak.

21 november - tetibe je dalam hati saya tak de taman..huhuuhu..terputus sudah ngan encik ayie..kembali solo..

30 disember - alhamdulillah, saya masih ade rezki lg kat kpm putrajaya, kontrak kije dpt d sambung..:] senyum sampai telinga.

31 disember - 9 mlm, lepak kat i city ngan sahabat saya, lidawati.. nak sambut ambang tahun baru 2011 la kan..best,dpt tgk bunga api kat atas kepala..

1 comment: