Pages

Monday, January 3, 2011

selamat datang 2011

selamat datang 2011...
terlambat update entri utk 2011..
huhu...1st time dalam hidup saya p tunggu bunga api utk countdown tahun baru. macam kelakar lak, tp, takpe la kan utk tambah pengalaman hidup. saya dgn lidawati pergi i city shah alam nak sambut ambang tahun baru beramai2 dgn umat manusia..hehe..
kul 8.30 saya n lida dah terpacak kat i city, kitorang g awal2 sbb nak elakkan jem. huh..kena rm10, mcm mahal seh, rm10 utk 2 org, tp, xpe la kan sekali je utk setahun, hehe..pembaziran berlaku sebenarnya ni.

sambutan ambang tahun baru ni, d anjur kan oleh tv3 n majlis perbandaran shah alam, akan d rasmikan oleh menteri besar selangor. lida berkobar2 nak tgk artis wat konsert.. kitorang jalan2 n ambik gamba sikit3 je, sebb dah tak larat nak jejalan, maklum ler, siang tu, kitorang dah pusing KL, time square, plaza sungai wang, sogo n sekitar jalan TAR, tak ambik gamba pun mase pusing3 kl ni sebab duk sebok menhabiskan pulus..huhuhu..

frust gak sebenarnya mai lepak awal2 kat sini.. konsert tak best, ade 2 ore artis je, aris ariwatan n elyana, syamsul ghau ghau jadi pengacara persembahan... cukup2 frust ok, kalau la, saya tunggu je sambut tahun baru kat dataran merdeka, mesti lagi best kan, nak wat mcm mn, dh terpacak kat i city ni awal2 lg. mmg banyak persembahan dr mcm2 kaum la, ade tarian naga, ada nyayian dr jawa n mcm2 lg, mmg duk kira brape kali menguap la kan ngan lida..huhuu..

nasib baik la, lepas je detik 12.01 am, bunga api berdentam dentum..banyak sgt, n lama, seronok sgt tgk bunga api jatuh atas kepala..:]
kira nye, berbaloi gak la kan saya duk bersila kat atas lantai tu..hehe..

tak leh balik awal2, jalan jem teruk, mmg beribu ribu la orang yg datang countdown kat i city ni, kul 2 pg baru saya sampai umah.. :]..
thanks utk lida sbb ajak saya countdown tahun 2011 ni, akan saya simpan kenangan countdown ni.

No comments:

Post a Comment