Pages

Friday, January 7, 2011

Sayang Kak Finaz

huhuhuhu... ayat bodek kan..sayang kat Kak Finaz.. nak bodek lg ni, sebab kak Finaz memahami hobi saya.. jeng3x..mcm suspen je kan, bukannya ape, tetibe je kak Finaz terperasan saya duk asyik layan novel je kat opis, maklum la, byk sgt kije nak kena buatkan, sampaikan sempat layan novel kat opis...hahahhaha.. (gelak jahat).
tetibe je kak Finaz singgah kat meja saya, sembang pasal novel. rupanya kak Finaz dah lama duk layan novel online kat penulisan2u.blogspot tu. sampaikan kak Finaz beli gak novel keluaran kaki novel penulis Hanni Ramsul. ape lg, saya pun teruja la kan, thanks sangat kat Kak Finaz sebab kasi pinjam novel Pergilah Air Mata dan Biarlah Ym berbicara, 2 2 novel ni, hasil karya Hanni Ramsul. pergilah Air mata tu. dalam masa 24 jam saya sempat abiskan, walaupun page die mencecah 850. best punya psl, sanggup mengadap novel je kan. Biarlah Ym Berbicara baru je sempat layan kat page 20..rehat kang, saya nak layan sampai abis..:]


No comments:

Post a Comment