Monday, January 3, 2011

tasek shah alam bersama ABC Fradoo

Ini cerita ahad lepas, lepak-lepak kat tasek shah alam ngan lidawati sampai menikmati kelazatan ABC Fradoo Seksyen 2... hehe. saje je nak mendamaikan hati n otak..tu yang g lepak kat tasek, best kan bersantai kat sini petang2..
saya tapau ABC fradoo, sambil3 cuci mata tgk tasek, saya menikmati kesejukan ABC fradoo..nyum3..sedap..:]


kat atas ni ler rupa ABC Fradoo yang sudah siap d tapau.. gamba dr google je, tak sempat nak snap gamba pun..hehe



ABC Fradoo yang terletak di medan selera seksyen 2 shah alam. medan selera ni berdekatan ngan KFC.

No comments:

Post a Comment