Tuesday, January 3, 2012

Penganggur lagi ke?

assalamualaikum.

1st entri di tahun baru, entri yg memilukan hati.
2012, NH kehilangan kije lagi. huhu..
tak tau la mcm mana status kije NH kat Kpm tu. tiada hitam putih.
tak dapat apa2 surat menyatakan sambung kontrak atau di tamatkan terus.

so, NH dapt news, tunggu hingga next month. parahnya. sampai kena tunggu sebulan baru boleh tau status kije. amat sedihkan.

nasib baik la NH tak jadi pengganggur sepenuh masa. ada gak kije yang leh bantu NH nak sara hidup. n utk wat preperation ukt big day nanti.

skrg dah kije full time kat restoran. amat2 la penat. dr tghri sampai ke malam. tp, berat badan tak susut pun.. huahuaauaaa...

harap2, ada rezki yg lebih lg utk NH lepas ni.
next month kene usaha gigih mencari kije baru. nak cari sekrang, takut tak dpt cuti utk majlis kahwin nanti. so.. kena la bertahan kije kat restoran tu dulu.

No comments:

Post a Comment