Saturday, December 31, 2011

entri terakhir untuk 2011

assalamualaikum...

esok 2011 meninggalkan kita, 2012 akan menjelma. 1 lagi peningkatan umur pada NH. banyak peristiwa pahit manis dalam 2011. awal2 2011 banyak yang pahit,tp, alhamdullillah, NH tabah menhadapi semua yang pahit dan sampai hari ni, NH dapat lupaka segala yang pahit itu.

hampir pada suku tahun 2011, yang manis datang dalam hidup NH bertimpa timpa, syukur ya Allah, encik Ayie sudi masuk meminang NH setelah 4 tahun menjalin hubungan. waa.. ayat mesti jiwang sikit kan.

dah bergelar tunangan orang, mestilah kena jaga semua pergaulan kan. no YM2 lg.hehe.. dan bertungkus lumus la mencari rezeki lebih utk persediaan big day nanti. lepas bulan mac, hidup NH sedikit huru hara sebab NH dengan rela hatinya membuat kije part time sebelah malam n hujung minggu. dapat jugak tampung duit simpanan. dapat berkenalan dengan keluarga Yani sebab NH kije part time dekat restorannya.;]

NH jugak still bekerja full time kat KPM. kontrak a.k.a kuli.. hehe..tah bila JPA mau panggil interview utk jawatan tetap da.

2011 jugak ada penambahan ahli keluarga, kehadiran si comel Seif Uzair.

trima kasih banyak2 pada keluarga yang banyak memberi sokongan pada NH utk meneruskan pencarian kerja tetap n plan utk my big day nanti.

apa2 pun, hubungan NH dengan encik ayie makin baik. thanks byk2 pada kawan2 yang menyokong hubungan kami dan mendoakan kami ke jinjang pelamin hingga ke akhir hayat.

NH dah makin merapu ni. maklum la duk sorang2 kat umah.

ok.. selamat menyambut tahun baru 2012 semua.

No comments:

Post a Comment