Tuesday, June 5, 2012

cuti sekolah dan musim kenduri

assalamualaikum ..

bulan Jun, cuti sekolah dah bermula, dan bermula la juga musim kenduri kahwin. kali ni, NH dapat banyak juga jemputan kahwin kawan-kawan, semua nya di kampung halaman, area utara n area selatan, semua tu, NH tak mampu nak menghadirkan diri.

semenjak berumahtangga ni, NH tak berkesempatan lagi nak menghadirkan diri ke kenduri kahwin kawan-kawan.. insyallah, next musim kenduri kawin, NH akan cuba sedaya upaya untuk menghadirkan diri.
penyebab utama, adalah faktor ekonomi. NH pun baru nak memulakan hidup baru kan dengan encik suami.

tp, best gak kali, ma n ayah NH dr kampung datang. diorang bermalam kat umah si kecik uzair.. apa lagi, NH pun sempat menyelik berjalan jalan dengan diorang. encik somi NH berkerja di hari minggu.

si kecik uzair di plaza sungai wang. kami singgah di surau. sempat lagi si kecik ni posing..

No comments:

Post a Comment