Wednesday, August 8, 2012

19 ramadhan

assalamualaikum ...

cepat je masa berlalu. ramadhan dah sampai ke hari 19. ruginya tahun ni, sekali pun tak sempat menjejak kan kaki ke surau berjemaah di surau. kepenatan mengatasi segalanya. moga NH berkesempatan berjumpa dengan ramadhan di tahun akan datang.

terlalu banyak aktiviti untk sambut raya. tp, semuanya masih terbengkalai.
jahitan manik blum siap sepenuhnya. biskut raya pun belum selesai.

lagi 10 hari sebelum meraikan aidilfitri. Puasa pertama sebagai isteri. banyak cabaran dan pengalaman baru. tabahkan hati NH utk 10 hari yang terakhir ramadhan ini.

# mood tak berapa nak beraya.

2 comments:

  1. jee pon nk jahit manik...tp baju tgh repair lg...(;

    ReplyDelete
  2. jee, kaknor jahit kat hujung lengan je. tp, lum siap2 lg.

    ReplyDelete