Thursday, August 30, 2012

Selamat pengantin baru buat sahabat


assalamualaikum..


tanggal 24 ogos 2012, sahabat NH yang selalu hang out bersama, telah selamat di ijabkabulkan dengan pilihan hati. tahniah Ana & Ameer, semoga mahligai yang kalian bina, akan kekal utuh ke akhir usia.

NH sedih sangat2 sebab tak dapat menghadirkan diri pada majlis perkahwinan Ana. Kenduri berlansung pada hari raya ke 6. masa tu, NH dah memulakan tugas. kenduri ni dekat Pantai Cahaya Bulan, Kelantan. NH pun kena ikut en suami balik ke Bsp awal kan. mmg rase lain mcm sangat sebab Ana dulu, penah bermalam kat umah NH masa kenduri kawin NH. insyallah, NH akan cuba menghadirkan diri 2 september ni kat kenduri sebelah pihak lelaki...


comey sangat korang ber2 ni kan.. gamba ni NH ambik kat fb Ana..:)

No comments:

Post a Comment