Friday, October 12, 2012

Ukom dihati

asslamualaikum dan selamat pagi.

pagi pagi dah feeling lebih...
tetibe je rindu kawan-kawan opis kat ukom kdn.. macam nak kembali memerah keringat kat sana je..
rindu sangat2.
walaupun tak sampai 6 bulan NH jumpe diorang-diorang semua.. tp, rase mcm 1 family best. semuanya best2..:)



- tugasan luar bersempena pelancaran skuad muda KDN di Maeps Serdang. unit Media sedang menjalankan kewajiban... kat belakang tu, pasukan Rela, Jpam duk beratur nak menunggu ketibaan Dato' Seri, Menteri KDN.



- Sya.... ape yang terjadi tu? kesian murni.. mereka berdua ni pun, dah melangkah seribu, tinggalkan Ukom.



- mereka yang masih setia di Ukom



- kami yang kononya tengah posing maut



- kenangan bersama. 1 bahagian komunikasi korporat semasa berkursus fail meja di corus resort port dickson.


- sukaneka, kumpulan kami Juara


- malam last di port dickson. selapas acara cabutan bertuah n bbq.

No comments:

Post a Comment