Tuesday, November 20, 2012

Istanbul Aku Datang

hujung minggu lepas, NH berkesempatan menjenguk pawagam. nak jugak tgk Lisa surihani yang comel tu.
NH ke ioi mall ngan Azma. dah lama betul tak masuk pawagam.

kat sini NH cite serba sedikit pasal filem Istanbul Aku Datang ni ye. Filem yang bercorak komedi romantik. memang best la layan filem ni. Pelakon utamanya, Lisa Surihani, Beto Kusyairy dan Tomok. 
1st time kut Tomok berlakon. boleh la layan. memperkenalkan Aizat sebagai pelakon pembantu.

banyak babak-babak yang kelakar. memang asyik gelak je la. tp, ade gak part yang sedih. NH ni emosi terlebih, memang meleleh gak la airmata.. Dian (Lisa Surihani) seorang yang kalut dan kecoh. Azad (tomok) seorang yang skema abis. Haris (Beto Kusyairy) seorang yang kalut, kecoh dan romantik.

tapi kan, filem ni belum abis di tayangkan lagi. ape2 pun. tengok la kat pawagam ye.. hhihii..:)

No comments:

Post a Comment