Tuesday, November 30, 2010

MaHa 2010 - mardi Serdang

MAHA 2001 kat mardi Serdang, berlangsung dari 26hb november hingga 5hb desember.
Ahad lepas, 28hb, saya ngan ana n Azma pegi ke sana.. seawal 9 pg, dah sampai kat mardi.. 1st time saya masuk kawasan mardi ni.. luas gile.. teruja tgk pokok3..:]
pagi3 pun dah ramai org... lama gile saya merayap kat MAHA ni, mcm produk ade, yg paling bestnya, leh tester makanan3 produk tempatan. sampai pukul 4 ptg saya jalan2 kat MAHa ni..

mmg lenguh abih a satu badan, tp xpe, seronok, enjoy with kawan3..



- saya dan ana ngan udang gergasi kut.. besar gile udang ni -



- saya n ana lagi, azma tok mo jadi model, dia nak jadi kameraman je -



- buah tembikai berbentuk empat segi..unik kan???

No comments:

Post a Comment