Pages

Friday, November 12, 2010

MTest KPLI lagi

post kali ni pun pasal mtest KPLI lg..
saya kena hadirkan diri untuk Mtest KPLI ni esok, tp, study? study mcm biase3 je, tak de semangat sebenarnya..penat..hehe..tak tau ape yg di penatkan..
maybe penat duk cri kije tetap..
kali ni dah kali ke 3 saya ambik mtest. esok saya kena exam Mtest kat sekolah menengah abu bakar baginda bangi, tempat pun tak tau kat mana ni.
nampak gayanya, esok kena la kuar umah awal2 pagi. kena g cri sekolah tu dulu kat mana...adehhhh...pensil 2b pun lum ade ni, nak kena p beli la lepas balik kije kap lg..
mmg tak de persediaan langsung..tu la, ayah nak poskan buku Mtest yg ade kat kampung, saya berlagak, nak cari buku3 kat sini je. akhir nya, saya tah kemana, buku pun tah kemana..
tawakal je la esok, ade rezki saya, lulus la kan. tp, mcm susah sgt nak jadi cikgu ni.
bagi la peluang utk saya jd seorang pendidik..:]

No comments:

Post a Comment