Pages

Monday, December 27, 2010

BesdaY Party Amalina Natasya

Ahad lepas, sambutan besday anak sedara saya yang paling comel..hehe...
mama nya buat kat mcDonald Seksyen 2 bersama 5 org lg sepupunya ..
meriah gak ye sambut kat mcDonald ni. 1st time saya join sambutan besday kat mcD ni. siap ade main3 n xtvt tari menari lg..mmg happening la.. majlis start 5.30.
saya bawak assistant dr putrajaya..hehe.. alin a.k.a anak jiran sebelah umah, dgan kawan saya yang duk seksyen 6, lidawati.

sori lida, tak sempat nak bergamba ber2..hehe.. duk kalut ngan amalina.. duk tgk dia main n menari..comel je..siap tuntut hadiah lg nak makcik die ni..huhuhu..sib baik la sempat p beli hadiah sebelum dtg td..kalu x, merajuk la si comel ni..
saya balik awal, sebb asistant saya ni dh merenggek sejuk n ngantuk..;]



- mmm..asal nye sambut b4, last3 jd b6..sori la ek, sempat sediakn hadiah utk 4 org je..layan.




- comel kan amalina saya ni.. baru 5 tahun tau..;]

- kek besday amalina bersama sepupu2 nye..tak sempat nak rase, kena blah awal2..;[

- ni ler assistant saya..hehe..alin si budak kecik.



- menu wajib kat mcD..layan je la..


- amalina dah tak sabar nak tiup lilin tu..ramai kan sepupu3 amalina..hehe



- antara game yang mcD anjurkan, ade 3 game rasenye. tu, buat menara ngan paper cup mcD, 1st, main puzzle, last, cari barang3...:] heppening je kan...

No comments:

Post a Comment