Pages

Monday, December 27, 2010

Uptown Shah ALam

lepas magrib baru ler saya kuar dr ioi mall.. brovo btul kan, dr kul 11.30pg sampai 8 mlm kat shopping mall..perkara yang tak pernah buat bila dh bergelar seorang pekerja ni..hehhee..

kami makan malam kat area puchong perdana, tempat yg saya selalu lepak ngan encik ayie dlu2...layan satey la kat sini..thanks ye pada yang belanja kami dua beradik...

xtvt di teruskan dengan menjelajah uptown shah alam..skrg ni, dah kerap sgt saya ke uptown ni..mcm best lak jejalan tgk barang3 kat sini. adik ain nak beli jeans n kemeja, akhirnya, tertunai gak la keinginan nye tu, ade gak jeans grey yg die duk cari ioi mall siang tu.. hehe.. saya dapat spek itam dr encik ayie..hehe..thanks.. konon2nya, hadiah besday la kan, walaupun besday saya dah 2 seminggu lps..
thanks gak sebab temankan kami jalan3 kat shah alam.. kite tetap kawan kan?? walaupun di hati dah tak de taman..hahhaha..;p




- saya kat kedai spek itam yang encik ayie belikan.. mcm berharga sgt, sbb ni 1st time encik ayie belikan barang utk saya..muahahha.. nak beli hati saya balik la tu..huhu.. tak tergugat ok..;p

No comments:

Post a Comment