Pages

Wednesday, December 22, 2010

Bruce Lee, saya tertipu

ahad lepas, saya keluar meng'enjoy'kan diri..
mmm.. dah lama saya tak jumpe Encik Ayie.. hari ni, saya tabahkan hati utk berhadapan n kuar jln3 ngan encik ayie..mcm rase 1st time kuar dating lak..hahha..
mmg pun sebenarnya, selama kenal ngan dia, mmg dia tak pernah temankan saya jejln kat shopping mall..

walaupun dalam hati dah takde taman, just menjaga jalinan persahabatan..hehe..
saya paksa encik ayie temankan saya tengok wayang...hehe..niat d hati nak tgk cite antu..Hantu kak Limah balik rumah... kul 3.30 saya sampai IOI mall, terus g GSC, tayangan paling awal utk cite antu ni, 5.45. tp, ade 3 seat yg paling depan, takmo la..sakit leher nanti, next tayangan kul 9.45, encik ayie takmo. dia nak tgk cite Bruce Lee... kononnye nak tgk cite aksi la kan..saya pun layan la.. sebelum tu, saya nak suh dia tgk cite ngangkung, tak kisah la kan, walaupun saya dh tgk. sekadar nak enjoykan diri.. mana3 pun boleh..

tp, mmg tertipu la tgk cite bruce Lee.. sepanjg cite, asyik menguap je..mmg hampir2 terlelap..huhu..mmg ade 1 part je aksi, yang lain semua tah ape3.. cite kehidupan adik beradik bruce Lee, dr zaman ayah dia, zaman dia kecik, sampai la die remaja, mmg takde rupa Bruce Lee la, semua pelakon lain.. aissss...penat je kan.. layan je la..hahahhaa.. encik ayie tertipu..;p

No comments:

Post a Comment