Pages

Wednesday, February 16, 2011

Doa untuk seorang sahabat

Jumaat lepas, saya ke hospital selayang melawat seorang sahabat.
sahabat merangkap opismate saya. sudah 3 bulan keluar masuk wad, bulan 12 kat hospital klang, sempat gak saya menjenguk dia kat sana. masa tu, doktor ckp, penyakitnye, paru paru berair. dah kuar dr hospital klang, balik umah, lepas tu, badan naik biji3 merah, lebam3.. masuk hospital putrajaya, doktor sana ckp, paru2 ok, hati lak masalah sebab kesan dr ubat yg d ambil. d hantar lak ke hospital selayang..

mm...kadang3 terpikir lak, apesal la doktor ni mcm ni, penyakit pesakit leh berubah2 ker? mcm nak wat kajian lak, padahal, dah bagi ubat yang mcm2..

masa kat hospital klang, di beri ubat TB, sbb doktor ckp, dah kena penyakit TB. bermcm3 rupa ubat TB yang d telan.

kat hospital selayang, duk wad HWD. lupa lak nama penuh wad ni, tp, leh masuk 2 orang pelawat je dlm 1 masa. time saya g tu, kawan saya ni, dah tak nak jumpe kawan2, die duk nangis je, sedih lak saya tgk die. terlalu byk kenangan saya ngan die, dlu2, selalu balik kije sama2, naik bas sama2, jalan kaki sama2, g buka puasa sama2, g family day sama2. terlalu byk...sedih sangat2. saya doakan semoga dia cepat sembuh.

isnin lepas, opis wat solat hajat, mohon padaNya moga kesihatan dia cepat elok.
last news dr hospital selayang. kawan saya dah masuk ICU, dh d biuskan oleh Doktor.
aduh...mau pengsan dengar khabaran ni..

#nadiya..tabahkan hati.. kaknor doakan smoga cepat sembuh..

No comments:

Post a Comment