Pages

Wednesday, February 16, 2011

Donat Big Apple

semenjak menjalankan aktiviti atkins diet ni kan, mmg tak pandang lansung kuih3 or seangkatan denganya, tak tau lak kenapa, semenjak dua menjak ni, dah curang ngan atkins diet, main belasah je ape yang ada depan mata, ngapp je terus sumbat dlm mulut kecuali encik nasi. hehe..memang saya bergaduh besar ngan encik nasi..;p

isnin lepas, abis je time kije, terus ke alamanda ngan fila n si comel nye, upenye, si comel nak makan donat. saya pun teringat kan encik ayie, belikan donat untk die skali la sbb, lps ni, saya mau dating dengan encik ayie.
saya rembat 6 biji donat, hehe..dalam kepala, dah kire ni, nak makan yg mana 1.. saya lupa lak perisa ape yang saya ambik..mai tunjuk je kan.


- gambar d ambil dr google, tak sempat nak snap.;p

No comments:

Post a Comment