Pages

Wednesday, February 23, 2011

Jom Lumba Baca

apa yang nak d lumba tu yek..
mmm... sebenarnya, saya sudah lama tertarik ngan Cabaran 50 Novel Setahun 2011 yang di buat oleh blog dunia novel . tapi di sebab kan tuntutan tangunggjawab kije yang tak berkesudahan, saya abaikan dlu.
minggu ni, saya sedikit free dan saya pk seabih mungkin untuk join cabaran membaca 50 novel. tang membuat review tu yang lemah longlai sikit. untuk menyahut cabaran dunia novel saya akan gagahkan jua kemampuan yang ade..


Cabaran 50 Novel Setahun 2011
Mari sertai beramai-ramai...syaratnya mudah je..

(a) daftarkan nama anda beserta url blog anda kepada kami di amalynputri@gmail.com (Wan Amalyn) atau dunia_novel@yahoo.com (Adhan)

(b) sediakan sinopsis/resensi novel/buku yang anda baca (ikut keselesaan anda) ke blog anda DAN
(c) emailkan sinopsis/review novel/buku tersebut kepada kami untuk kami 'post' sinopsis tersebut ke blog Ulat Buku

(d) letak 'link' blog Ulat Buku (http://ulatbuku-06.blogspot.com/) dalam blog anda..

mudah je kan...

Tempoh cabaran : 01 Januari 2011 - 31 Disember 2011
(hanya novel/buku yang dibaca dan dibuat sinopsis mulai 01 Jan sehingga 31 Dis 2011

No comments:

Post a Comment