Pages

Wednesday, February 9, 2011

h.a.t.i g.u.m.b.i.ra

semakin hari...semakin rase gumbira.. sudah hilang semua masalah yang menimpa pada akhir januari lepas.. februari 2011, mulakan dengan azam yang baru utk meneruskan kehidupan seharian..
chaiyok!! chaiyok!!! .. jangan malas3 lagi utk bangun pagi3 ke opis..hehe..
sebelum ni, malas bangat mau masuk opis, padehal, 5 minit je pun dari umah nak ke opis, tak tau nape la rase malas yang amat sangat sbelum ni..
minggu ni, hati rase cukup gumbira utk memulakan hari3 baru..
kije3 kat opis semua sudah berjaya d settlekan...thanks pada kawan2 opis yang sudi menunjuk ajar saya menggunakan bahasa PHP itu. waaaa.... sungguh dasyat bahasa tersebut, mau tercabut sendi3 otak saya menelaaah bahasa itu.
tu la, zaman belajar dengan madan G dulu, tak ambik pusing, belaja sambil lewa n berusaha time nak kuiz or exam je, hambik ko, skrg, dh kije, PHP 1 pun xde dlm kepala otok.. yangg tau ...'echo' n tetap 'echo'...hehe

1 lg sebab hati rase gumbira sebab, di dalam hati penuh dengan taman.. hehe..
taman yang layu dulu, dah kembali segar n berkembang, rase mcm budak sekoloh menengah tengah bercinta 'monyet' la plak.. tp, kini pasti ok, sudah mau berterus terang dengan my family. org d sana pun sudah merancang sesuatu yg menuju ke masa depan dengan family nya... syukur sangat2..akhirnye terbuka jugak hati orang di sana utk melangkah ke 1 fasa yang lebih membahgiakan ... thanks ya Allah..

gumbira sangat2..tak tau nak cite macam2...
so, saya kene start menabung k. nak kena cri kije part time ni.. utk menebalkan lg poket yg selalu nipis ni.. petang ni, mulakan misi mencari kije part time..
huhu... diet pun sudah menampakkan hasil.. angka 5 sudah muncul d penimbang.. cukup2 gumbira..

teruskan berusaha ye noor hekmat... usaha tangga kejayaan...:]





# mood, dapat task baru, kena join group SPML. kena study lak ape itu SPML...hehe

No comments:

Post a Comment