Tuesday, October 11, 2011

Persiapan Kahwin : Krismaya Wangsa Maju

Assalamualaikum...

setelah lama tidak mengupdate entri.. tiba-tiba NH rasa bersemangat untuk buat entri baru. kenapa semangat tu muncul? sebab semangat tu muncul bersama persiapan utk big day nanti.

dah lama NH tak buat ape2 persiapan utk big day. so, hujung minggu lepas NH abiskan masa d KL sebab kakNik NH ckp, dekat wangsa maju ade sale sampai 90%. memang kedai Krismaya (kedai kelengkapan barang-barang bakal pengantin) buat sale gile2 punya. NH tak lepas kan peluang. NH beli bunga telor n tray utk letak barang hantaran kat krismaya..

apa-apa pun, NH sangat berpuas hati. apa yang NH nak, semua ada kat Krismaya ni.;]

- NH tengah beratur nak bayar. Anak sedara NH yang snap gambar ni. blur je kan..

- kat atas ni la anak sedara NH, Amalina Natasya, dah besar panjang dah ni.

- ni, barang kat kaknik NH beli kat Krismaya. Kaknik NH yang bersemangat n bershopping sakan, mcm dia yang nak kawin je.. hehehe

2 comments:

  1. jee yg bunge telor dan kawan-kawanya tak beli langsung lg kak noor....runsing jugak nie...

    ReplyDelete
  2. ni ler kedai yg kaknor gtau jee ade sale sampai 70%. xpe jee, slow2.

    ReplyDelete