Pages

Tuesday, October 18, 2011

Saya yang hyper stress

assalamualaikum

uisss... dah tahap hyper hyper hyper stress ni..
begini la nasib kalau dah jadi kakitangan yang tidak sah tarafnya. ayat sopan ok. semua benda atau kerja yang sah taraf reject n tak mampu buat di humbangkan kepada NH yang tidak sah taraf di opis ini... huhhh.. mau lari rasenya dari segala permasalahan yang melanda..

yess, i'm ex multimedia student. segala mak nenek bersangkutan multimedia boleh la di hempapkan ke atas kepala i ok. 3 tahun lepas memang NH student multimedia. bukan major multimedia. E-commerce major nya. so, bukannya segala ke bende video ke movie ke, segala editing movie or whatever yang bersangkutan dengannya NH belajar sampai ke akar umbi yang terakhir ok.!! arrghh.. dah tak tau nak guna ayat ape dah nak menceritakan tahap tekanan yang melampau pada hari ini..

dalam masa 3 hari, korang nak suh Nh siapkan satu montaj yang gempaq punya gempitanya yang run 10 minit utk disiapkan. mana software yang NH bleh guna? bak sini.!! hampeh je. software nye nothing, nak suh wat gempaq2. hempap kepala jadi sewel seumur hidup baru tau. utk mencari pujian. plss la, pk yang logik.

apa2 pun, xmo bebel pjg2.. tersangat la stress di saat ini. nak download trial software pun semua d block.ape ke kedekutnya la tempat NH mencari sesuap nasik ni. sib baik la blogspot ni tidak di block. kalu semua block, agaknya NH bawa brick game je dtg sini utk di buat teman time stress tahap gaban..

# tah bila kije yg tak di undang ni boleh selesai.. kepada insan yg tidak sedar tanggungjawab sendiri, bawa2 la muhasabah diri.

No comments:

Post a Comment