Tuesday, December 18, 2012

14 disember, setiap tahun


14 disember lepas, genap la umur NH untuk 2012 ni. dah penghujung 20an ni, mmg teringin sangat kan nak jadi ibu. tp, takpe la, belum rezki lagi. syukur pada Yang Esa sbb masih bagi peluang untuk NH mengedup udara di bumi ciptaanNya, bg kebahgian yang sempurna dan bagi rezki yang tidak putus2..

tahun ni, seperti tahun-tahun sebelum ni jugak. NH memang tak pernah menyambut ulang tahun kelahiran dengan penuh gah...memang tak pernah dpt hadiah dr yang tercinta pun. redho je la kan.. hehe.. tp, encik suami belanja kasut hitam utk NH interview next week.. thanks ye encik suami. 

ada kelainan sikit utk disember tahun. tempat kerja baru. cara sambutan ulang tahun kelahiran pun lain la kan. 13hb dah ada sambutan bersama semua warga Opis di perhimpunan bulanan. glamor gitu dapat naik pentas kan, sambut beramai-ramai bersama kawan-kawan opis yang lahir bulan disember.

- NH yang paling lebar kan. mmm.. kantoi la diet atkin bila dpt kek hari jadi kan.. redho je la.. duk sebelah KP lg tu.. glamor naik pentas ok.

- inilah rupa kek yang NH pegang tu.. ade 2 kek. tp, yg je sempat posing.

NH bersama intan, ana dan sarah. thanks korang sbb sudi melayan NH yg sebok nak pegang kek yg berat itu.

esoknya 14hb, NH dpt sms je dr encik suami. sbb NH dah tdo awal sebelum encik suami balik kije lg...
hari ni, bangun pagi2 sbb nak sediakan sandwich utk kawan-kawan opis. hanya sandwich yang mampu saya belanja. gaji ciput je..huahuahuaa...:p

- miss ong, merangkap bos NH, birthday miss ong pun bulan disember gak. sambut bersama sama. tu semua bersama opismate NH. it depatment.


- kek yang dipilih n dibeli oleh kak siti nana,..:)




No comments:

Post a Comment