Monday, December 10, 2012

Kecederaan si Putih


arrgggg...tension sangat2 saat terpandangkan si putihku yang tercedera.. sangat kijam itu batu, sanggup ye kamu batu menghentam itu cermin si putih NH.. arrhhh. menitis 2 3 titik air mata NH. sedih bangat, tgk2 sudah cedera kan. kalau la kecederaan tu buatan sendiri, tak de rase sedih kan.

berbakul2 kena sumpah itu orang pemesin rumput.. tak boleh nak cite la. kejadian ni berlaku pada khamis lepas. kul 6, kuar dari opis, tgk si putih sudah cedera.. mati kutu jap. mcm mana nak drive balik. nak pegi hantar ke kedai, mesti kedai dh tutupkan.. so, encik suami suh NH drive slow. 

pecah rekod la kan bawa 50km je. sabar je la org yg follow NH kat belakang. hampir 1 jam baru sampai umah n kena la part sebelah pondok guard kan. esoknya, jumaat EL la.. 

- rupa kecederaan yang dialami oleh si putih

2 comments:

  1. debar perut nok kelik dumoh. kat sejam baru sapa. drive po kuro2.

    ReplyDelete