Thursday, December 13, 2012

Dapat temuduga Penolong Pegawai Teknologi Maklumat F29


Alhamdulillah, syukur sangat2, akhirnya NH di panggil untuk di temuduga jawatan tetap dalam kerajaan Malaysia. Pagi tadi Ma NH call dr kg, bgtau surat dr SPA dah sampai. memang dah lama sangat2 penantian ni.. dari tahun 2008. selama ni, NH duk p exam untuk jawatan ijazah je kan. kali ni, dpt temuduga untuk jawatan diploma. mana2 pun xpe, janji NH dpt keerja tetap. memang dah lama sgt nak kije tetap.

hadiah pertama utk ulang tahun kelahiran ke 29. hope, Allah makbulkan doa NH. kawan-kawan semua pun, doakan NH berjaya untuk temuduga kali ni ye.


gambar dr en. google

belum ape2 lagi, NH dah rase nebes. padahal 28hb ni kut. ada lagi 14 hari.. balik rumah pasni, kena la kemaskini fail2 sijil.. dah berkurun tak g temuduga ni. kena cek semua salinan2, kena wat cop pengesahan semua.. harap2, semuanya berjalan lancar.


3 comments:

  1. Tahniah... sy Nak tny.. mcm awk td bgtau ade ijazah, perlu ke nyatakan masa intvw nt?

    ReplyDelete
  2. hajime: trima kasih.. awak dapt interview kat mna?
    dekat arahan di butiran F tu ade tulis ijazah/diploma kan?
    saya rasa nak bawa je sbb pengalaman kije in ijazah.

    ReplyDelete