Monday, December 10, 2012

HLK warehouse - jualan gudang



dah waktu hujung hujung tahun ni, maka banyak lah jualan gudang kan.
hujung minggau lepas, NH berkesempatan ke HLK warehouse sempena jualan gudang.

1st time HLK buat jualan gudang sebab baru buka gudang baru. bersemangat NH nak p cuci mata dan motif utama nak beli vocum. company encik suami mencari rezeki kan. NH support la jugak. padahal, encik suami yg bagi ongkos suh p beli barang2 yg berkenan.. kalau dapat ribu riban, syok gak shopping kan.

beli je la setakat yang termampu dan wajib ada kat umah utk kegunaan harian kan.

NH sempat drop 1 vocum jenama ELba, 40% diskaun, 1 mixer 70% diskuan dan 1 jug kettle, 40% diakuan.

NH ke HLK ngan kakTI. kakTI borang tv LCD LG 42 inci. dapat dengan harga 1099. berbaloi baloi NH rase. tergugat iman gak nak TV tu..tp, buat xtau je la kan..

ape2 pun..best shopping sini sbb ade org tlg assist. sib baik ade adik ipar kat situ..:)

pada kawan-kawan..sempat lagi nak p jualan gudang HLK ni. hari ni dan esok masih ada.. selamat bershopping semua


No comments:

Post a Comment