Friday, March 25, 2011

Jumaat yang Indah

dah lama NH tak merapu kat encik blog ni. NH asyik duk wat entri pasal review novel je kan. NH tengah bersemangat dengan aktiviti JOm lumba ngan geng3 ulat buku. tu yang duk bz bace novel n wat review je.. panjang lak NH wat intro..hehe..

memang la kan. jumaat hari yang paling indah..sbb nya, Nh dapat rehat lama-lama. dapat g menenangkan minda di mana2 tempat jualan.. hari ni, NH sempat ke alamanda seorang diri. sememang niat di hati, ke alamanda nak terjah MPH. tp, MPH kat alamanda tgh renovote, so, tak byk novel yang ada. NH duk cari novel Mimie Afinie. tapi xde, akhirnya, NH ngap 2 bende hari ni. 1 novel, 1 majalah.



- majalah pengantin yang NH sempat ngap..hehe.. mood tengah mencari ideal untuk majlis kawin..ngeh3..gatalakan NH ni, kahwin je lambat lg, duk sebok nak pilih warna tema n gaya gubahan barang hantaran. xpe la..nak menyedapkan hati. buat2, bajet tuk majlis dah cukup kan. padahal, poket massih kosong..huhuhu


- akhir nya novel emma maizura yang NH rembat.. layan je la kan Yang mana satu?

2 comments:

  1. wah..kak noor dh nk persiapan sikit-sikit ye,,,

    ReplyDelete
  2. jee... tgh cri tema yg sesuai.. tu yg layan majalah ..hehe

    ReplyDelete