Wednesday, March 2, 2011

Kenduri Kawin

waaahhhh.. macam nak kawin je kan tajuk entri Nh kali ni.
hehhee.. just nak update untuk diri Nh sendiri sebenarnya.
ada byk jemputan kenduri kawin untuk bulan ni.
kawan Nh yang rapat zaman zaman belajar dlu, ade 4 orang.
2 kawan sekolah menengah.
- shamihah hanim 12 mac, kampung raja besut.
- siti sabariah 12 mac, kampung anak ikan besut.

kawan sekolah rendah
- haslini ali 18 mac kalu tak silap kat kuala besut.

kawan unikl
- maria (kawan sekatil sekaki gaduh..hehehe) 18 mac kat segamat johor, tgh pk3 ni, sempat tak nak pergi..aduiiii..

kalau boleh, semua majlis kenduri kawin kawan2 Nh nak hadirkan diri, seronok sebenarnya tengok kawan2 nek pelamin n bertemu jodoh ni kan..

Nh doakan semoga semua kawan2 Nh berbahagia selalu hendaknya. untuk kawan2 blog jugak.

No comments:

Post a Comment