Tuesday, July 5, 2011

Keinginan untuk..

tajuk entri yang tergantung.. hehe.. sebenarnya NH mau cite pasal keinginan NH untuk gubah mengubah. cewahhh.. macam kreatif je kan. buat-buat rasa diri ni kreatif je la kan. NH tengah berangan untuk gubahan barang-barang hantaran perkahwinan NH nanti. hari tu, NH dgn encik tunang jejalan cari barang kat Mydin Usj. alih-alih, NH terpandang la bakul-bakul yang cantik yang telah memikat kalbu NH ni.

nasib baik la NH tak beli. tengok n tilik abis-abis je. NH tak berani dan beli sebab bukannya NH nak gubah sendiri pun barang-barang hantaran tu. NH nanti nak minta tolong jasa baik kakak sulung NH yang gubahkan semua barang-barang tu nanti. kiranya kakak sulung NH ni dah secara rasminya menjadi AJK untuk keceriaan n gubah mengubah ni.

apa-apa pun, NH letak kan gambar bakul yang NH berkenan tu.


2 comments:

  1. jee belom start ape2 lg kak noor...

    ReplyDelete
  2. hehe.. semangat je lebih jee.

    jee dah ada tarikh ke utk kenduri?
    kaknor maybe chinese new year tahun depan.

    ReplyDelete