Friday, July 1, 2011

Resepsi Perkahwinan Juan & Nad

Assalamualaikum...

Cerita ni dah basi kut..tapi, Nh tak kire, nak cite gak. huhuhu... peristiwa ni berlaku pada 18 jun yang lepas. tahniah untuk juan&Nad. Juan kawan kepada abang NH. tak semena-mena Nad menjadi kawan NH sebab diorang berdua selalu lepak umah abang NH dimana tempat NH berteduh..:]

resepsi perkahwinan a.k.a majlis nyambut menantu ni di adakah kat restoran 'kedai kopi' di tasek Shah Alam. memang nampak mewah la majlis diorang. Nh lak rase teruja yang ter'over' ok..

sedih sebenarnya, sebab tahun 2011 ni, NH memang tak sempat nak hadiri majlis perkahwinan kawan-kawan. hanya majlis Juan & Nad ni je yang sempat NH attend.

tahniah gak utk kawan-kawan NH yang melangsungkan perkahwinan pada bulan lepas yang telah jemput NH tp, NH lum nyempat ngepos hadiahnya lagi. SELAMAT PENGANTIN BARU untuk Hazry & N, NQ & G-bum, Jurah & pasangan, Siti haniyah & pasangan.



- NH yang sebok duk panggil pengantin tuk bergambar.. mmmm..encik tunang ckp, corak baju NH mcm orang-orang veteran. aduhhh.. old fasion ke baju tu? rasenya dah ikut fasion. NH atau encik tunang ek yang ketinggalan bab2 fasion ni.. berfikir sejenak.

No comments:

Post a Comment