Pages

Wednesday, June 30, 2010

hari keluarga BPM

hari keluarga??
rasanya ni la 1st time dalam hidup, bila dah berkerjaya ni,
zaman kecik2 dulu, selalu la ikut hari keluarga tempat kerja ayah,
memang seronok pada tahun 90an, zaman kanak-kanak la kan.
sekarang ni, tak tau nak cakap la.
kena la join hari keluarga..teruja? berminat? berkeyakinan?
tah la, saya rasa macam tak de ape-ape perasaan.
sebab nya? hehe... sebab saya belum ada keluarga..
uwaaa...nanti, mesti saya akan berasa jeles tengok orang lain yang ada keluarga...
lagi 1 masalah, macam mana la saya mahu pergi ke destinasi hari keluarga...????
desa water park Kuala Lumpur, itu la destinasi nya.

3hb julai, hari sabtu, akan berlangsungnya hari keluarga BPM ni.
kena pegi jugak ni, sebab saya dah bayar yuran keahlian BPM sejak mula-mula
bertugas kat BPM lg..(berkira kan saya ni)..penting tu..hehehhehe
apa-apa pun, saya kena kuatkan hati dan semangat untuk mambawa 'si puteh'
ke desa waterpark ni...
kul 7 pagi dah kena daftarkan diri kat desa waterpark, so, kul 6.15 kut, dah kena
gerak dari umah. time ni, mesti boleh kira ngan jari je keta kat jalan...
mintak2 la semua berjalan lancar...
go puteh go..hehe..saya akan membawa kamu jauh dari putrajaya sabtu ni..:)



No comments:

Post a Comment