Pages

Monday, June 28, 2010

sistem tatatertib KPM

sistem tatatertib? 1 lagi benda baru yang kena saya kenal.. kak Ruhil bagi tugas baru untuk saya.
sistem tatatertib yang menggunakan CF..risau nye, macam susah je, kak Ruhil suruh selesaikan apa yang dia tak dapat selesaikan...ha???? macam mana ni..
1st kena masuk application server kat port \\10.22.70.64. tugas ni kak Ruhil bagi pada hari rabu yang lepas lg, tp, port tu saya tak leh masuk sampai hari ni, saya kena berjumpa dengan encik Shahril untuk minta kebenaran mengjelajah port tersebut. sape encik Shahril tu? sampai saat ni saya belum pegi cari lagi encik Shahril tu. malas kan saya ni...kemana hilang nye tahap kerajinan saya ni, kenapa la saya jadi malas macam ni,...paling susah untuk saya berjumpe dengan orang yang tidak di kenali...:(

No comments:

Post a Comment