Tuesday, June 29, 2010

pening

hari ni, macam hari malang lak untuk diri saya, masuk je opis, ade sorang opismate' datang, bagitau dia dapat memo amaran sebab tak hadirkan diri untuk kursus rekabentuk pada 7hb Jun yang lepas, 'opismate' tu, dah suruh saya gantikan, tiada hitam putih, just gtau mulut ke mulut, saya pulak, kebingungan di waktu itu sebab dapat arahan supaya bertukar Unit, saya mati-mati ingatkan, tak perlu la saya menghadirkan diri sebab tak dapat apa-apa emel. rupanya, mmg saya yang bersalah, dah kena marah kat penyelia kursus dah hari tu..hari ni plak kena la mengadap ketua unit 'opismate' tu. tp, sampai sekarang lum jumpe lg, pening btul kepala ni, niat nya nak tolong orang, tapi, tak sesampaian dan dapat susah lak ni..adehhh...:(

2 comments:

  1. sabalah kak nor...keje mmg mcm tue..selagi kite ni keje bwh org..mcm ni la kite..byk2 saba yer...;)

    ReplyDelete
  2. hari ni tak jumpe lg ketua unit tu, tah bila akan selesai bende ni..bukan salah ku..tp salah faham,.:(

    ReplyDelete