Sunday, June 27, 2010

oh handpone.!

apesal la handpone saya ni buat hal. sayang betul la, baru je 2 tahun lebih2 saya gunakan dia. kamera nya sudah rosak, bateri nya, tak payah cite la, dah lama buat hal, sedih betul hati saya ni.
pergi tanya kat alamanda, satu amoi ni,mau ambik rm200, ok la gak, satu amoi lagi, mau rm100 je, teramat2 la sedih. apala nasib handpone hitam saya ni selepas ini..saya pun dah penat mau pk pasal handpone ni, sedih sebab tak leh nak ambik gamba kalau g jalan mana2. encik handpone hitam wahai encik handphone hitam..:(








encik gaji pun lum datang lagi, macam mana mau beli handphone yang lain..??

3 comments: