Pages

Saturday, September 11, 2010

1 syawal

1 syawal, pagi yang sangat indah...alhamdullillah, syukur Ya Allah sebab di panjangkan umur untuk saya menyambut syawal pada tahun ni...



gambar yang sempat di snap selepas solat raya..
menu utama syawal tahun ni, nasi dagang + ayam gulai + udang gulai...
rendang + nasi himpit.... no satey..tak sempat tempah..


memang tak banyak gambar yang saya snap, mood pagi raya sedikit terguris..
huh..tensen gak sebenarnya, ada krisis adik beradik lak pada syawal tahun ni, saya pun pelik sebenarnya, nape la saya yang d attack oleh kakak saya yang paling tua.
penat gak layan karenah orang macam tu, anak anak dia, jangan usik, jangan di nasihat, jangan di larang, bia je, kalau d larang, musuh la jadinya..

penat la nak pikir perangai orang ni, lepas je bersalaman, maaf maafan, wat muka 14 lak...
tah la, redha je la... mmg tak tersangat best mood raya tahun ni. mungkin di sebabkan saya balik raya bersama en ayie, so, ada yang tak puas hati, byk lak di create2 cite tah ape2..
xpe la, saya pun tak leh melawan or ape2, saya cuma 'adik'. kita tunggu n lihat je ape akan terjadi...:( tak mau cakap lebih2, nanti takut makin parah sakit hati ni...huhuhuhu..

- biskut raya yang di hidangkan untuk tetamu.

No comments:

Post a Comment