Pages

Saturday, September 11, 2010

2 syawal

sekejap je masa berlalu..hari ni dah masuk hari kedua semua umat islam meraikan aidilfitri..

tah kenapa, tahun ni, saya rasa, raya makin cepat berlalu..mungkin sebab emosi saya sedikit terganggu pada syawal tahun ni..

ape2 pun saya amat3 bersyukur padaNya kerana mempermudahkan segala urusan saya.

hari ni, segala yang di rancangkan oleh kawan sekolah saya 3 bulan lalu akan berhasil...

jeng jeng3x....hehe...mcam suspens je kan.

kawan saya ni, lebih di kenali sebagai kak zu di kalangan kawan2 sekolah menengah dulu..
sebenarnya, kak zu plan wat reunion ex sekolah menengah tengku mahmud tingkatan 1 tahun 1996. saya jugak menjadi org yg terlebih kuat yang menyokong plan kak zu ni..

akhir nya segala plan dpt dilaksanakan..
bertempat d bukit keluag beach resort, kitorang berkumpul. janji kul 9 pg..

mm.,...biasa la, semua dh ade comitment pada keluarga n anak-anak...saya gak a yang masih solo molo ni.. dah 10 tahun tak jumpe kawan sekolah ni, ada yang lebih 10 tahun, sebab, tingkatan 4 je, ada yg behijrah ke sekolah teknik..alhamdullillah, yg sekolah teknik tu, ada yang dpt jd engineer...seronok je rase bila tgk kawan2 berjaya... tak pe la, rezki saya lum sampai lg utk dpt yg terbaik dlm hidup..:]

layan je gmbar kitorang kat bawah ni..
thanks pada kawan2 yang sudi hadir pada reunion kali ni. hope lepas ni, kak zu tak serik untuk anjurkan reunion lagi..
saya cukup2 hepi dapat jumpe kawan kawan sekolah..:]


- bersama nini, fiza, lila n zila -


- bergambar beramai ramai. zamri izuan a.k.a mat jabir n yusmazura takde, coz balik awal -
berdiri dari kiri, husband lila, husband zila, hafizi zaki, shahir fawirul, husband kak zu, jamaludin hilmi a.k.a idin, asrol, rasuluddin, zainorimi, hanif bachik.
duduk dari kiri, lila, saya, zila, kak zu, fiza, ninie, wife shahir.

No comments:

Post a Comment