Pages

Thursday, September 23, 2010

6 syawal

cerita 6 syawal bersamaan 15 september 2010 hari rabu..
saya dah masuk kije. opis sunyi sepi, macam lepas d landa garuda..hehe..ramai yang masih bercuti, saya pun dah rasa nak balik umah je, ada 3 4 orang je termasuk saya, sangat la bosan.
tersengguk sengguk depan pc je la saya.

petang kang, kak eza n abg dan ajak balik kampung lg...yahoooo!!! balik kampung utk beraya round ke 2..sonok2, tp, esok, saya tak ambik cuti, EL je la, takpun p cri kilinik, tp, mcm malas lak nak g jumpe doktor kan kalau tak sakit..ape3 pun, EL @ potong gaji je.. relakan je pemotongan gaji berlaku...

lepas magrib bertolak balik kampung, masing3 kelaparan,...hehe.singgah makan kat taman melati, restoran masakan china, lupa lak nama restoran tu. saya order nasik goreng thai..fuh, makanan selain masakan china, mmg out..kak eza order makanan china, saya mmg tak leh tekan la kan..hehhee...

higway karak, dpt tol free..hehe..rezki kan. saya layan tido je dlm perjalanan tu. yang saya sedar 2x abg dan berhenti tido, lokasi, tak dpt d pastikan..sebab mamai..hehe. penat agaknya abg saya tu, biasa nya, die drive terus je. kul 5 pg sampai kampung..
sampai2, si kecik, ayub bangun..layan main ngan dia dulu, baru saya layan tido..
aman nye duk kat kg...

16 september, cuti 1malaysia... thanks kat PM sebab create cuti umum yang baru. hari penubuhan malaysia. :]

mmg saya balik kg untuk berehat sepuas nya. saya dah tak g beraya ke mana2 pun..:]

No comments:

Post a Comment