Monday, September 27, 2010

jamuan raya UAPT

hari ni, unit saya, UAPT (unit aplikasi pengurusan pentadbiran) mengadakan jamuan hari raya.

sebelum ni, dah kutip duit rm15 seorang untuk tempahan makanan, nasi beryani dan satey.
sepatutnya, saya kena bawa makanan jugak, sebab ramai kawan2 unit yang lain bawa makanan, di sebabkan semalam, saya berjalan sakan, sampai malam, tak sempat nak buat ape3 makanan..
maaf ye kawan2..

memang banyak la makanan nya, saya makan sepuasnya. yang paling saya suka, puding koktail yang kak syafinaz n kak ijan buat..mmg layan la puding koktail ni, tak sempat lak nak snap gamba puding koktail tu, saya siap bawak balik umah lg..hehe.

layan je la gamba2 jamuan kat bawah ni..:]


- posing lu sebelum makanan masuk ke dalam perut..kiki..bersama kak sity fadlina n kak shafarina.



- sebelum menjamu selera -



- saya tengah kusyuk makan nasi beryani..wink**

No comments:

Post a Comment