Wednesday, April 6, 2011

menang utk ulasan 5 Tahun 5 Bulan

fuhhhh...syukur alhamdulillah...aminn....

terkejut yang teramatlah terkejut, macam tak percaya je bila tengok nama tersenarai dalam 10 pemenang untuk Jom Lumba Baca selepas menyelongkar blog KakWan . keputusan juga di umumkan kat blog ulatbuku. NH menang untuk ulasan novel 5 tahun 5 bulan hasil nukilan dari Hlovate dan diterbitkan Jemari Seni. mmm.. tak sia-sia NH abiskan novel Hlovate ni dalam masa tak sampai 1 hari. selepas 3 bulan Cabaran 50 Buku - Geng Lomba Baca dilancarkan...NH rasa sangat2 seronok, sangat2 teruja. rasa macam mau pegi borong novel banyak2.. trima kasih yang tak tehingga pada KakWan dan pada penilai3 yang memilih hasil ulasan NH. trima kasih jugak pada kakak ipa NH sebab bagi pinjam novel2 nya untuk NH menjadi macam ulat buku..hehe...:]


Sekalung tahniah juga untuk pemenang yang lain.


2 comments: