Friday, April 1, 2011

setelah 3 minggu

setelah 3 minggu menjadi tunangan orang... huhuhu... dah melangkah ke satu fasa permulaan kan. banyak jugak la perubahan telah berlaku dalam hidup NH setelah 3 minggu ni. kadang-kadang berlaku jugak ketidaksefahaman dengan encik tunangan. maklum la, NH ni sememang tahap degil telah menjangkau tahap maksimun, kerja nak menjawab je kalau encik tunangan tegur apa yg NH buat..kwang3x.. memang perang dunia la 3 4 jam.. penat wo.. bertekak ngan encik tunangan..huhu.. tu, berlaku masa minggu pertama n kedua. dah masuk minggu ketiga, NH dah tak degil lg.. NH dah jadi budak yang mendengar kata. NH kena tabahkan hati untuk tidak menjadi NH yang dulu.

NH juga kena duduk diam3 je kat umah. dating pun semakin kerap. sebelum ni, seminggu sekali, sekarang dah 5 kali seminggu, wahhh.. kerap kan. penangan nak berbincang untk majlis la, nak pilih tema la, nak beli barang2 la.. ye lah kan, sekali jumpe, 2 jam je, encik tunangan kan, balik kije kul 8 malam. NH sampai lepas magrib pun, duk teconggok la NH dlm kereta menunggu encik tunangan balik kije. 2jam memang tak sempat nak abiskan perbincangan untuk 1 topik kan.. mmm.. baru je settle bincang pasal barang-barang.. skrg, tgh pening3 lalat nak pilih warna baju lak, aisss.. pening gak ye .. maa... tolong... rambut dah makin nipis.hehhee.. ape lak kena mengena rambut ngan persiapan ni kan. mmm.. ape ape je lah NH merapu kat entri ni.. kebosanan sebab sampai awal di opis hari ni..hehhee


kat bawah tu, gamba terbaru NH. makin bulat rasenye.. hati bahgia, mulut pun laju je nak mengunyah kan.. masa tu, tgh kusyuk tunggu encik tunangan bersiap nak kuar makan. tgk!!! NH dah makin kerap makan malam..huhuhu.. mcm mana nak kurus ni.. atkins diet pun dah terbabas terlingkup dah..

No comments:

Post a Comment