Thursday, December 1, 2011

Majlis Perkahwinan RosAmira & Azrul Hisham

assalamualaikum.

cuti hujung minggu + cuti awal muharram lepas, NH berkesempatan balik kampung.
tujuan utama, untuk menyelesaikan segala benda utk majlis NH nanti.

musim cuti sekolah pun dah bermula, so, menjadi kebiasaan la, ramai orang yang akan melangsungkan perkahwinan masa cuti sekolah ni. NH pun dapat lebih dari 10 jemputan dari kawan-kawan melalui Fb.

NH juga sempat ke kenduri kawan sekolah menengah, ROs Amira & Azrul Hisyam. kedua-dua ni, kawan NH. tp, NH dah pegi lewat, pengantin dah tukar baju biasa, tak sempat bergambar pun.

gambar kat bawah ni lah rosAmira. sori mira, NH ambil gambar kat fb awak. tah bila la mira ni nak update gambar majlis kahwin dia kat fb.


ni pula gambar pelamin RosAmira. pelamin je NH sempat snap..;]

2 comments:

  1. slm knl..best tajuk blog ye..done follow ur blog..meh la singgah blog sy pulak. :)

    ReplyDelete
  2. dewla manjew: salam kenal kembali. hehe..thanks.. sudah baca isi blog saya yang tah ape2 ni..:]

    ReplyDelete