Friday, August 20, 2010

cerita 10 ramadhan

hari ke sepuluh ramadhan, saya berbuka puasa di puchong hari ni bersama encik ayie.
saya pun sebenarnya dah lama tak jumpe encik ayie.
rasa macam nak berbuka puasa hari hari je ngan encik ayie.
bila kah benda ni semua akan berlaku???
penat gak tunggu encik ayie ni..cepat encik ayie..cepat ..
hehe...rase mcm best sgt2 leh berbuka puasa ngan orang yg kite sayang kan?



# tah ape la saya merapu dlm entry ni, yg pasti, saya berbuka puasa ngan si jantung hati hari ni

No comments:

Post a Comment