Pages

Monday, August 2, 2010

saya mempunyai MASALAH

Berat Badan Bertambah???

Risiko Penyakit Merbahaya??? Jantung?
Darah Tinggi? Kencing Manis?

Malas Bersenam???

Tak tahan Lapar bila berdiet???

Diejek kerana masalah berat badan???

Susah mendapatkan pakaian yang bersesuaian???

Kurang Berkeyakinan akibat masalah obesiti???

Masalah PJK (Perut Jalan Kedepan)???


tensennya hidup bila mempunyai masalah kat atas tu..
waahhhhhh..banyak betul masalah dalam hidup saya ni disebabkan berat badan.
bilakah masalah ini akan selesai???
sudah setahun saya menjalankan xtxt berdiet, tp, ada gak suara suara yang menyatakan saya tidak berdiet. tah la, saya punya badan, saya tau la kan.
masa belajar dulu,
saya tak pernah pk pasal berat badan, main bedal je segala makanan n tido tak ikut waktu yang sepatutnya, sekarang ni, mmg saya jaga la pemakanan, time lapar tahap tapir la baru saya makan nasik, biasa nya hari jumaat, sabtu n ahad saya ambik nasi pada waktu siang.
kiranya, 3 hari seminggu la saya akan bertemu dengan nasi, tp, berat badan saya tetap lambat utk turun.. kalau boleh, saya tak mau makan nasi langsung, tp, rasa macam kebuluran n macam hidup kat somalia la plak kalau tak jumpe nasi.. adehhhh..macam mana ni?????

No comments:

Post a Comment