Pages

Wednesday, August 18, 2010

Kediaman Rasmi TPM

semalam 7 ramadhan, saya join majlis berbuka puasa di kediaman rasmi Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin kat presint 16, thanks tu my opismate, fila, sebab ajak saya join majlis berbuka puasa ni..

kul 7 kuar dr umah, sampai2, keta dah berderet deret, mana mau parking ni? akhirnya, parking atas jambatan, fuh..jauh menapak, dah azan pun lum sampai lg kat dewan satria, hehe, mcm kelaka lak kan, sampai lewat, fila bawak budak comel, dania, sian dania, menapak jauh2, last2 nek dokong fila, fila yang penat, nadya pun join sama..

teruja gak perasaan ni leh join majlis berbuka puasa ni..agak jakun kan? hehe...
rupanya, seluruh malaysia d jemput, semua yang di bawah kementerian pelajaran, orang besut pun ada, terutamanya, bos lama saya, pengarah IPGM kampus sultan mizan besut, Dr maznah bersama abg driver pendek..hehe, sape lagi kat tak abg die..hehe, sempat lg saya p sembang ngan abg die..:]

byk gak menu berbuka semlm, sampai2 je, saya terus telan air sirap selaseh n buah kurma, ade bubur lambok, kuih lapis pulut hitam, cara berlauk, kueh talam, n ade 3 4 jenis kueh lg yg tak sempat saya nak jamah..kueh talam pun tak sempat nak rase sebab nak kejar solat magrib.

selesai je solat magrib, terus g sambung makan lak, nasi + lauk2 yg agak mcm2 byk nye..
ade ayam goreng + asam pedas ikan parang + daging masak lemak + sayur goreng + sambal udang + 2 jenis lauk lg yang tak sempat saya jamah, dah abis rase nye, makan hidang, 1 meja 8 orang. saya duk ngan staff bahgian khidmat pengurusan..:]

ape2 pun, saya sgt kenyang...thanks byk2 kat fila sebab bawakan saya n nadya ke majlis ni, dapat kain pelikat n kurma 1 kotak..:]
thanks ye Tan Sri,..tak sempat nak tgk Tan Sri pun..;p

No comments:

Post a Comment